Wednesday, January 22, 2014

Sarcina - o noua viata septembrie (4) noiembrie altech (5) decembrie (4) februarie (3) martie (3) ma


Preconceptia Luna 1 de sarcina Luna a 2-a de sarcina Luna a 3-a de sarcina Luna a 4-a de sarcina Luna a 5-a de sarcina Luna a 6-a de sarcina Luna a 7-a de sarcina Luna a 8-a de sarcina Luna a 9-a de sarcina
Sulfatul de magneziu este esential pentru relaxarea uterului si reducerea contractiilor In general in spitale exista 2 scheme de tratament: perfuzie cu Gynipral si No-spa si Perfuzie cu Sulfat de magneziu si No-spa Sulfatul de magneziu nu se mai fabrica in Romania si e greu de gasit. Sunt care si le cumpara din Italia, Bulgaria, Ucraina ... as dori sa stiu daca cunoasteti altech alte surse ... poate chiar doze ramase de la voi. DACA VREUNA DINTRE VOI MA POATE AJUTA CU INFORMATII VA ROG DIN TOT SUFLETUL altech SA IMI SPUNETI VA MULTUMESC Un articol interesant despre acest medicament
ingerasul Gabriela MAMA DE DOUA FETITE UNA IN CER SI UNA PE PAMANT ACESTE BLOGURI S-AU NASCUT DATORITA FETITEI MELE PREMATURE PLECATE LA CER ... SI CONTINUA SA EXISTE DATORITA CELOR DOUA FETITE ALE MELE Dedicatie fetitei mele ... minunea mea din burtica si luptatoarea din incubator!!! Tot ce fac ... de azi inainte fac in numele ei ... Te iubesc printesa mea Iar pe tine copilul meu de pe pamant, venit in dar te iubesc si imi voi trai viata pentru a te iubi mereu, a te creste si a-ti oferi cat de multe ... Imi poti trimite mail pe adresa ingerasulGabriela@gmail.com Vizualizaţi profilul meu complet altech
Adrese utile (4) Alaptarea (1) Alaturi de semeni (8) Avortul la cerere (1) Avortul spontan (1) Avortul terapeutic (1) Contractii (1) Ganduri in sarcina (1) Inimioara bebelusului (1) Jurnal de sarcina (1) Miscarile intrauterine (1) Nastere (3) Nasterea prematura (3) Preconceptie (2) Primele batai ale inimii (1) Primele semne ale sarcinii (1) Raceala in sarcina (1) Sarcina oprita in evolutie (2) Strigat de ajutor (2) Trimestrul 1 (1) Trimestrul III de sarcina (1) Va astept (1)
Sarcina - o noua viata septembrie (4) noiembrie altech (5) decembrie (4) februarie (3) martie (3) mai (2) iunie (1) iulie (1) octombrie (2) noiembrie (1) ianuarie (1) iulie (2) august (4) septembrie (1) octombrie (1) mai (2) iunie (1) septembrie (1) octombrie (3) noiembrie (1)
Adevarate minuni ... copiii nedoriti care au supravietuit incercarii unui avort
Fara tine ... iar si iar ...
trombose


No comments:

Post a Comment